Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 5 september 2014

Jag sorterar lite


Nu vet jag ju inte om någon "saknat mig" 
Men sista dagarna har jag sorterat lite inombords 

Det behövdes 

Har några påbörjade inlägg , vet lnte ännu  om dom kommer till publicering 

Men på instagram är jag fortfarande pinsam 
          Typ 
Iofs har dottern inte sagt något 

Lade ut annan bild & fick då frågan om jag tar mina bilder själv 
         Japp svarade jag 

Och 

Fastnade vid Malou efter 10 en dag  & funderade lite på hur en vanlig mamma ser ut ?? 

Iofs så var ju detta tv så lite fix var det men 
För mig är det lite utöver det "vanliga " 

Och igår tänkte jag att frisk luft skulle göra gott 
Maken var inte hemma & ungdomarna upptagna med annat 

på med kopplet på hunden & iväg 
Insåg ganska snabbt att vi hade olika tankar gällande hur snabbt vi skulle gå & vart  , men Jaja det blev en runda 
Men nästa gång jag ska iväg får jag rasta hunden innan 

Annars rullar det på här hemma 
Helgens planer ändrades lite , men men vi deppar lnte över det 

Har bara korrigerat lite så slutresultatet typ blir samma 
Ha ha 

På lnstagram  #fotoutmaningaeptember är det idag #tacos 

Maken hade på något  sätt det i tanken igår , så nu har jag kollat över vad som fattas , listan skriven 
Och ska handla det utöver detta 



Tyvärr kommer jag gnälla över alla andra som måste handla i butiken 
Hm 

Igår var det #tbt 
 Så jag slängde mig tillbaka till att kolla foton & direkt hamnade jag semestern 2003 

Och detta satte jag ihop 
Japp vi vigdes på denna semester 

Och hittade även detta foto som fick mig att dra in andan & svalde lite 

På bilden mina fina föräldrar som stöttat & funnits där för mig 
Och min farmor 

Som ni förstår är det dopet för Felix eller kaffet efter stämmer bättre 

Har även börjat fundera på mitt schema & hur saker får prio i viss ordning ha ha

Har även funderat över hur man ser olika på saker 
Lite kul faktiskt att få höra 2 versioner av samma sak 
Tänker lnte gå in på det något större 

Men  MIN- vår tid och den har just den betydelsen för stunden 

Fast slutar inte förvånas av det lilla perfekta någon försöker hålla uppe 

Så lämpligt rullar denna på fejjan just nu 


Denna får avsluta just detta inlägget 

// ciao på er 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar