Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 26 september 2014

Nepp har ingen HELKROPPS spegel

Jag hoppade ju PÅ lnstagram #fotoutmaningseptember2014 (bra hjälp i fantasin) 
ha ha 

Jag följer ju också några där typ för att få lite tips om mat som är "mättande" 

Och visst är det massa bilder på så duktiga människor 

Nu till spegel 
Och då kropp som var ämnet 1 dag 
Ska jag vara ärlig så tänkte jag ta en bild på 
* lagom tjocka bebislår (vilken bebis som helst ) så mysiga valkar 

Hade ju kunnat ta vilken bild som helst faktiskt 

Men Jaja tänkte jag &  då dotterns rum var $>><{*]**€|••{€\€

Så ville jag inte plocka undan bara för att ta ett foto där inne  även att hon ju faktiskt har en ganska stor spegel där 

Så med facit i handen 
Oavsett alla funderingar, något litet men?  & även familjens skratt 

Så valde jag ju hoppa upp på toa locket 


Jodå visst ser man att det är jag även om bitska Bisan ej visar ansiktet 

// 

1 kommentar:

  1. Man får ta vad man har om man nu vill visa sig eller då som du skriver kroppen . Har ju bara sett dig på olika foton här p¨å din blogg och visst ser man dig .
    Vart hittar du dessa utmaningar jag har ju bara tråkig fantasi gällande dessa bilder
    Ha en fin helg vad som nu står på schemat

    SvaraRadera