Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 12 oktober 2016

Blandat i massor


Bjuder återigen på huller om buller inlägg 

Dock är det "lite lite " intag av den goda röda drycken ,, 


Så här känner jag mig 
Dock utan att vara på språng !! 

MammaHjärtat blev så varmt förra veckan 

Fillens egna bild från Snapchat 

Så jäkla grym han är 

Det är ju även hon(dottern ) på sitt sätt 
Hon har lite praktik nu & så underbart att höra henne berätta & Se bilder från dagen 

Mera varmt i hjärtat 

---
Hittade en sovtröja 

Fri tolkning på texten & engagemang 

Men 
Nu släcker vi snart ner 2016 ,,, 
---

Mera bilder från snapchat 

Dagen blev iofs sådär 
Sågspån i ögat 
& en lampa som var JÄTTESTARK , tur Fillen hade keps 

Bästa med kvällen 
Eller ska vi säga sämsta ?? 
Läkaren frågar /säger 
Vad är spån ? 
Kan ni beskriva !!!!'

Ehh
Jaja jag harklade ur mig en förklaring 

Så här var det iaf dagen  efter 



---

Underbart program som jag fick kolla på play 

---
Då maken var på övernattning 
Skickade jag en puss ,,, 
Fick ingen tillbaka ? 
---


Hämtning av Gudsonen fixade alltså 
Maken & Fillen förra veckan 

---


Snabblunchen på jobbet söndag 
Arbetstid 9-20:30 ,,, 

// Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar