Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 25 oktober 2016

När den mjukaByxan skriker ,,,

Ni som ev kollat denna blogg längre tillbaka 
Vet att jag vid olika tillfällen haft lite svårt för just "mjuka kläder " 
Dvs tights och olika tunikor 
Har bett om ursäkt om någon blev stött 

Men plötsligt köpte jag en tunika !!! 

Köpte tights iofs såg dom ut som jeans ,, sedan någon kväll någon ggn i månaden hade jag ett par mjuka byxor PÖSIGA !!! 

Sedan inhandlades 1 par till & sedan var cirkusen igång ,,, 

Men visst visade jag mig i Jeans 
----


Sommarens bästa köp var 
Eller iaf augusti ,,, 

Nu går vi snart in i november och efter högsommaren och min semester 
Har jag genomgått någon sorts förändring 
Inte jättesynligt 
NEPP JAG går inte (springer ) på gym 
Haha 
--
Men många tror att Du är nog där i fullfart snart igen (fri tolkning ) 
Menar inte att gym kort ska lösas 

Men detta inlägg är precis tvärtom 

Jag längtar verkligen efter att få komma hem och byta kläder 

Och nästan dra igen väskan så jag inte ser kalendern 

Nästan så jag vill stänga av ljudet på mobilen 
Haha 

Jag har antingen närmat mig senil light 
Eller annat 


Fri tolkning på bilden eller om jag har skev bild av mig själv 

Haha 
Självklart har jag inte tappat hela fotfästet 

Utan behöver bara ha kalendern stängd lite till 
Eller då ev prio annat 


//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar