Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 10 oktober 2016

Så jäkla underbart !!!


Tack mamma för DU tvättade & älskade Nellie för städning av husvagn & visst gav jag tummen  Upp för mig själv och min dubbelpackning och planering 

Blev ju byte av påse med sängkläder & klädväska ,,, 

Men vi börjar väl så här , bjuder på bilder huller/ buller & säkert dubbelt 

 Trött men förväntansfull satte jag mig i baksätet & tänkte passa på att bläddra lite 

 Tyvärr var ju frågorna /svaren lite ihopblandade 

Kan inte riktigt förstå att jag typ bara lagt in detta program i husvagnen /bilen 
Tidigare år var det ju jätteviktigt att läsa direkt 
Jaja spelar väl iofs ingen större roll 
Det som är tryckt är ju tryckt 

Plötsligt utbryter ett skratt hos dottern PAPPA du har missat massa hår 

 Så bara för maken att svänga av och fixa till sig 

Och besök på exklusiva restaurangen "donken" 

Innan vårt färdmedel visade sig


Mitt sällskap (vet att bilden redan finns här ) kommer säkert igen ,,, 


Gick ju även ut en sväng 


Då vi ju hade bröllopsdag så firade vi självklart med lite rött 

Haha 


Sedan typ godnatt 



Husvagnen uppställd 

Blev sedan lite olika turer inkl besök på maken & dotterns arbetsplats 


Även en liten runda och kolla olika höjder 


Förlåt Nellie 

OCH sol varje morgon så i den turkosa stolen kunde jag dricka kaffe efter jag kört maken på morgonen och invänta dottern göra sig helt klar . Tävlingarna började ju kl 08:00 varje dag 



Insåg att att sitta vid publikplatsen var jättekul , dock så tänkte inte denna arrangören som (jag på många sätt )
Massa god mat & jättetrevligt sällskap bjöd veckan på olika utflykter 




Bad och Gokart och även lite city besök , 



Macke var otroligt proper när han plötsligt blev 1:a väskbärare ,,,
Långbord inför maten 1 kväll 



Vet inte riktigt vad maken ser 

Massa glass 




En god öl innan maten 



Maken fixar gallret på Johan & Mikaelas grill  




En glass till detta heatet 

Då detta var en semestervecka tänker jag inte säga särskilt mycket om aktiviteten på banan och dess utformning 


Mera mat, detta var på båten hem 



 Innan hemfärd kollade vi lite på finalerna från Motala 

Och 1 par av dom nya brillorna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar