Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 21 oktober 2016

Föräldrar ansvar,pimpad kalender & annat


Smygstartar väl inlägget med ansvar som förälder & då kommer det enkelt att handla om enkla saker 
jodå jag gör också misstag massor tycker säkert någon !! 
Och visst ibland så   hör man saker man ogillar (inom familjen ) 

Men nu var det annat jag syftade på 

Dvs ungdomarna och dess utbildning och framtid 

För mig är det självklart att få iväg dom varje dag (är inga problem ) 
Men men verkar inte vara prio hos alla ? 
 Min blogg &mina åsikter 
----

Denna underbara (tjej ) hämtade farfar förra söndagen 
Bilden är dock från tisdagen på hemväg igen & det var ingen större hit enl henne 

Så många tårar blev det vid hejdå utanför hennes dörr /hus 
Men men dagarna var fyllda av glädje 
Och massa bus 
Godis affären 


Lek med farfar & dockorna 

Gos med hennes bästa Balto 

Och fixa i garaget med farfar & trolldeg med syssling Sixten 
Hon försökte även få mig att se fram emot 2017 

Bjuder väl på en bild till 
Blev fundersam över om man verkligen vågade gå på toaletten här utan att bli bortförd , sedan är ju känslan att dra på sig mjukisbyxor en ny känsla för mig !!! 
Blev även en runda på dollar store 
Så nu kan advent komma 
Bara köpa batterier 

----
Sedan har vi det "där " med sms & kommunikation 
Frågan är VAR han verkligen vaken ? 
Iofs är väl 03:36 del  av natt 

Sedan har vi detta sms från Maken 
som gärna är "dryg " 

Som ni ser fick han Inget svar ,,, 

---

Hm fri tolkning på detta (
Tulia ) 
Var ganska så snål med klistermärkena 

Japp Volvon löstes in & en Saab hamnade hos oss 
----
Allt på fejjan är sant eller ?? 
---

Dottern tyckte inte alls denna var bra ??

--

Typisk fredags shopping 
Haha 
Hade det varit Måndag så är jag till 90% säker på att det stått 1paket kaffe där också 
--

//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar