Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 30 oktober 2016

Precis tvärtom & varför tar man för givet ???

 
Varning för lite bitska Bisan ord !!!

Ni som känner mig och vet vad jag ibland fyller mina helger med förutom kommunalt arbete ? 

Vid olika tillfällen har vi möte om saker 
Och ibland pratar man  mellan varven ? 

Med olika personer både med samma intresse eller andra övriga 

Men att så många har förutfattade meningar eller tankar 

Min semester enl konstens alla regler skall 2017 vara "sent " 
Jo jag vet att senaste åren jag varit obekväm vartannat år dvs ojämna år 

Så plötsligt möts man av 
Att det är nog så igen 

Men faktiskt blir det så att mitt svar inte kommer 
Eller så är det så att frågan inte direkt ställs ? 

Utan det ska väl vara som det alltid varit 
--

Denna bild la jag in bara för att 
Haha 

--
Sedan ibland kommer funderingarna på olika saker 
Vart är baktanken ? 

NEPP är inte särskilt bitter 

Men det där är inte jag 
Haha 
Jag har faktiskt längtat tills nu 
Min arbetskollega har faktiskt frågat mig 
Har du fått en svacka 

Fri tolkning 
--- 
Och tänk vad olika man kan 
Tycka om samma sak ? 

---

Hur ska man veta att detta är socker ?? 

Med handen på hjärtat 

Vart är vi på väg ? 

Denna bild är från mitt jobb 
Där vi jobbar efter tydliggörande struktur 


Tror jag håller på att bli sjuk 

//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar