Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 18 december 2016

2016 var det också bättre & lite annat


Klart nu alla känner igen "ordspråket " det var bättre förr 
& ja på vissa saker var det säkert så 

Men i värld menar  jag denna JÄVLA dag DATUMET 18/12 



Då jag plötsligt 2006 fick förklarat för mig att min pappa hade cancer 

2008 insåg jag att detta kommer bli hans död ,,, 

2014 kanske gårdagens datum då fejjan visar bilder i konstig ordning ibland 

Trodde jag maken skull sluta andas av smärtan han upplevde 

Efter 9 timmar på akuten blev det fart på dom när misstanken att tarmen kunde spricka kom till dom efter röntgen bilderna 
Jaja 

---


2 av Våra fina barn hjälpte till hemma 
--
Idag då 2016 


Nedräkning har börjat 

Jag blandar ju som sagt svarta -röda dagar 

Gårdagens foto 
Efter lite slapp i soffan 

Och nu annat 
Denna snodde jag faktiskt ,,, 

Jag skulle så gärna vilja ta ett glas rött med maken 
JUST NU ÄR HAN JU SOM SAGT I NORGE 

japp han kommer hem inom kort 
& är kanske hemma och är ledig innan vår kväll 23:e 

Jag undrar hur många som kommer ?? 

Jaja det löser sig nog 
---


Har  svårt att säga vilken av månaderna som är mest spännande 


--

Sedan börjar det kännas väldigt bra inför nya jobbet 

Måste bara hitta lite ledig tid innan så jag kan bläddra igen dessa lite 


 
Känns helt ok att logga in på mailen 

Och skrämmande 
VAD SKA JAG HA ALLA IKONER TILL 

---


Får kanske säga tack 
Att denna INTE  kom EFTER JUL 

JAJA 

Ciao så länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar