Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 6 december 2016

Funderingar & lite nytt


Visst är det mysigt med lite tända ljus  när man sitter i soffan (vi använder inte köket  )
Iaf inte hemma hos oss 

Back to the light 

Kl 21 torsdagar är jag bänkad 
NEPP fick släppa Wahlgrens värld & Fått köra hem från jobbet som en galning 

Klart jag vet man kan streama 
MEN KÄNNS SOM FUSK ,,, 

----

 
La denna  på instagram & fick något svar 
Att hon tydligen ev.
Bara glömt ta av sig morgonrocken ??!! 

Nej Ebba var det ju  inte som svarade
---

Dock blir jag lite fundersam över 
Alla kommentarer på Åhléns 

 Tänker just nu bara säga att i min tanke 
Var -är lucia en tjej oavsett längd, vikt,, hårfärg / färg på hud 

Och japp Nellie har varit tomte i klänning 

---

Det går ganska sakta faktiskt ,,, 

Kommer bli spännande och utmaning för både mig & min omgivning 

---
Sedan funderar jag på denna 
Haha 
På något sätt hoppas jag bilden har fel ,,, 
---


Har fortfarande inte lärt mig svara SNABBT på sms 
Iaf inte i den takt Nellie skickar !!!

---
Ledig söndag 

---

Denna kom förra veckan & klart jag hängde på och lade ut den &
SNART SER JAG MASSOR AV DOM 
,,, 

På något sätt passade denna bättre efter förra helgen 


Jag lovar bjuda på liten text från semesterdagarna då vi verkligen hade semester ,,

Iofs denna  söndagen 
Dvs då man skulle tända 2:a ljuset bjöd vi mamma på middag och var sociala efter makens o sonens jobb  ,,, 




Fick till mig /oss något som 
Är så svårt att hantera & orden fanns inte 
I söndags kväll 

Passande bild finns inte 
*vila i frid *
Styrka till familjen 

Jag rundar av här 

Var rädda om er #carpe diem 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar