Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 1 december 2016

Normalstörda & annat blandat

1 december lyser det  kalendern 

Snart är vi där & denna som jag haft stängd så länge MÅSTE snart öppnas 

Enl sociala media kan man Fixa sina julkort där 

Och 3 av 4 hyfsat bra  fri tolkning på byte 
Eller så kan posten kanske slarva bort något till ungdomarna 
,,,,,

Efter en föreläsning & våra (jobbets )
2-dagars kurs 
Pratar vi om Hack i skivan & Normalstörda 
Inte alltid så lätt att Veta vem som är vem eller för vem är det ev problem 
Dvs mig -dig eller är det verkligen brukaren ?? 

Haft samtal med chefen & visst hade jag ändrat mig från 2015 
Dvs på sådant jag själv sagt jag ev kan ändra på 


Men denna anser jag är 50/50 
Rättvis 
Men bli kallad värsting ?? 
Haha 
,,,,,


Vart är det spännande i detta & vart är kärleken ?? 
Jävla skit test 

Väljer kanske publicera ett foto ist 

,,,



Hm skickas dessa ut pga lång leverans tid ?? 

Då vi i våran familj ibland får fira lördagen på tisdag & mittiveckanonsdag på söndagen

Fick det bli så här i måndags 
 Pepparkaksmuffins ,, och ljuset iaf isatta 
Är tveksam till vi tände ?

Jaja så här såg iaf 1:a advent ut 
Resa hem i stormen med biltransporten från Eskilstuna MED FILLENS inköp , då vi ju faktiskt var i närheten vid vårt besök i Västerås 

enl dottern 10000 kanske mera skruvar till sminkbordet 

Jaja 

Jag och maken sa till varandra ATT vi får ju bli bättre till 2:a eller 3:e kanske  4:e advent eller iaf TÄNDA något ljus i mellandagarna 

Jag är inte bitter ,, 
Men då båda eller just nu även Fillen som jobbar helger 

Får man var flexibel 



Mer om vår semester kommer & annat spännande och nytt 
Bjuder jag på senare 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar