Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 29 december 2016

Inte som andra ,,, och lite annat IGEN

Vad är normalt ? 

Allt är möjligt bara olika svårt 

Man ska göra som man vill 

Tänker inte låta bitter eller Låtsas  att så som jag gör är rätt 

Skojar lite 

Men visst tycker jag det är spännande att följa olika inslag typ på fejjan ,,,
Eller inte ?! 
Nepp  är faktiskt inte så värst intresserad av hur folk bråkar med varandra 

Dock var det ju inte "andra " inlägget skulle handla om 
Utan om oss !!! 


Fri tolkning MEN KAN ISF SÄGA att till 2017 är det bara böja på ryggen och ta fram staken & hoppas färgen är kvar på ljusen 

JODÅ vi har haft några andra ljus tända ,,, 


Minns inte vilken dag detta togs men har kunnat vara vilken som senaste 2 veckorna ,,,
Nepp är inte helt 100% pigg & självklart har jag lyckats smitta andra också (familjen )  
Nepp är inte bitter UTAN bara inse 
Jag är starkare än förkylningen för alla sysslorna är gjorda & jobbet har sett mig 
Eller lite iaf 
---

Med lite konstig känsla inombords inser jag att detta är sista morgonen på läääänge jag kommer sitta här enl schema iaf 
Sedan kan allt hända mån-ons nästa vecka dvs 2-4/1 2017 
Men annars är det nog först i Augusti eller sent juli jag kommer åka hit ,,, 
OM JAG KOMMER TILLBAKA eller ska jobba något på "semestern " 


Är iaf tjänstledig 9/1 -22/6 
Inga röda dagar /helger på schema !!!!!

Stackars min familj ,,,, 
Haha 



 
Men ni kan vara lugna 
Maken har fortfarande sitt helg jobb kvar 
Och någon helg är redan uppbokad utav intresset 
--
Enl vissa finns det inget som heter 
Kvalitetstid 
Men jodå i min värld finns det "det " 
Och den tiden går till godingen & gudssonen oftast 

Japp maken fick hänga med där också 
Blev även bowling 


Värre är det ju fortfarande med "egna egentiden

Den har jag svårt att förstå 
Dvs TOTALA BARA JAG !!!! Klart jag är ensam hemma 
ÄR JAG faktiskt ganska ofta faktiskt ,, ungdomarna är iväg med kompisar mm & Maken på annat 
Oftast jobb eller då med yngsta sonen 

Även om det enl DOM ÄR HUR LÄNGE SEDAN SOM HELST DOM HADE GARAGETID ,.

 ---
Visar här att iaf delar av mig iaf är som vanligt 

 



 ---
Bläddrade igenom lite här och ser inläggen är glesa & saker runtomkring mig "betydelsefulla tidigare " 
Har jag inte skrivit om alls ??? !!! 

Tror inte dom kommer heller 

Nepp tänker inte specificera upp dom 


Haha 
Dock insåg jag att inför "nystarten " av jobbet krävde inköp av annat än "leggings " 

NI VET SÅDAN BYXOR JAG VÄGRADE KÖPA TIDIGAR ,,,

(länge sedan alltså )

Men nu har jag iaf inköpt andra byxor "med fickor " alltså inte låtsas påsydda ,, 

Bilden skulle kunna representera en helg som enl kalendern/fejjan och annat 
 SKA FIRAS så IN J BALJAN 
Jodå 
Det blir 3-rätters hos oss också ,,, 

Men Emmpa & jag tänkte lite samma 
Haha 
Mysbyxorna på & Bingolotto !!!!
---


Ciao på er 
 
 
 


 



 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar