Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 9 december 2016

Mail ,rensning & annat blandat


Återigen blir man förbluffad över hur kroppen gör precis som den vill 

Så kan det ju vara 


---
Erkänner igen att just detta med data ligger mig inte så nära 
Dock 
Fick jag tack för din budget i excell 
Bara att lägga in ,,,, 

Men till den rätta tanken för data just nu 

Då jag byter jobb (eller går på tjänstledigt ) 
Får jag annan mail där man tydligen ska kunna se massor med saker 
Men NEPP jag kan inte logga in 
där varken hemifrån eller på jobbet 

Klart jag beställt nytt lösenord ,,, 

---

Vet inte hur det är hos övriga familjer 
Men hos oss BLEV DET PLÖTSLIGT 
dax att städa källaren & skåpet med lakan , handdukar OCH GARDINER 

så HEj PÅ DIG /er UFF container 
2 påsar igår & 3 säckar idag 

---
Enl fejjan Och instagram ska man tydligen nästan vara klar i tanken till 2017 !!!! 

Här är jag iaf 
OCH JAG ÄR HELTÖVERTYGAD
att det blir bra även iår 
Det kommer fyllas på 

DOCK just nu undrar jag vem som snott tomtens påse /säck ???

Planerna för julhelgen är snart på planering !!! 
Den stora frågan är ska vi mellandags  shoppa röd dag eller vanlig ?? 

Typ samma sak är det inför julen 

När vår tid kommer 

Söndag 11/12.  Måndag 12/12 
Eller fredag 23/12 
Dvs lite inköp av allt möjligt

Egna timmen för oss vuxna i huset 
Eller har vi tur kan det bli  3-4 
Om vi ska till Biltema /Clas Olsson också 
---
Maken  passar på att åka iväg igen på lite jobb (Norge ) innan jul också 
Alltid välplanerad ,,, 

Men Som plåster på såren 

Fast vid eftertanke hade det varit bättre att se Uffes resultat ??!! 

----


Ska bara kolla om det verkligen passar ihop med schemat på skolan 
---

Tänkte även passa på att se denna film 
God jävla jul 

---
Blev nominerad att puffa lite för motorsporten 
Hade självklart svårt att välja 1 bild 

Så jag gjorde egen bild 
JAPP 1 bild blev det 

*nervös make / pappa 
*grabbarna V 28-2016
*Nellie 2015 (eller iaf bilen ) 
* foto på mig och min pappa 

Dvs han som gjort så jag nog är där jag är idag 



---

Bara att inse 

Eller hoppas att 45 är det nya ,,,, 

NEPP jag tänker inte skriva 25 !!! 

Då hade jag ju inga barn , varken gift eller förlovad 

Jaja 

Dags att ta tag i vardagen & invänta lördagen ,,.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar