Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 december 2016

Blandat & SÅ kanske det är


När orden ibland är överflödiga & ibland så finns dom inte ens 
Visst är
Det då bra med någon bild 

Haha 
Skojar lite , men denna bild skickade jag till dottern OCH fick ett svar 
Ja det stämmer !!

Kul att faktiskt  vara överens 

----
Detta med mobiler är alltid ett ämne oavsett det handlar om modeller eller sociala medierna & hur ofta man kollar på dom 
Läser mail 

Dock kan man ju bli fundersam över tekniken 

När typ halva innehållet följer med genom spaceWord /uppdatering /överföring 

Typ känslan att över 5000 bilder är borta 

Sedan genom ett litet "drag " åt vänster  ÄR DOM DÄR 

Och telefonboken som slagit slint 

OCH VISSA APPAR är borta & även borta från AppStore !!!!!!

Men men jag laddade hem annan "blogger" 
Så här är jag igen fast på annat sätt 
--
Försöker pigga upp mig själv ,,, 
Och humorn eller kanske ska säga /skriva humöret 


Det är ju jättebra att fabrikörerna skriver vad som tillhör 
Dock säger man eller iaf jag
 
Ost &kex ? 
---


Jodå någon minut var delar av familjen samtidigt vid frukost 

Men så är det & så kanske det blir ? 

---

Stormen visar sig på olika sätt 
--

Dax att avrunda 


 
 
 


 


 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar