Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 8 april 2017

Bara repriser & något annat

Menar inte tv repriser nu UTAN REPRISER PÅ mina inlägg 
*jag  är trött * fortfarande förkyld *mysByxorna är på 
*Äter onödiga saker 


 
 
#ligger efter med viss planering även Att  denna postades tidigare 

*ogillar vara själv hemma 
     Ni ser ju SJÄLVA REPRIS PÅ FLERA INLÄGG

Och repris på detta sms till Maken 

--
Har plöjt igenom 4 säsonger med denna serie 


 Bara leta efter något nytt 
--
Folkrace säsongen är igång & idag kollar jag live sändning från anhöriga 


 Är lite roligt att höra nära & kära och funderingar över olika beslut ,, 

Klart man ibland längtar efter att bara vara publik 

Just nu vet jag inte vilken helg det kan bli ? 
Men men förhoppningsvis blir det under 2017 

--
Antalet här kan kanske både stiga & sänkas över natten 

Tror det 2016 var 199 st kl 00:00 

75% av priserna är iaf beställda 

 
Imorgon blir det arbete *2  inom detta idieella arbete 

Jo lite ersättning är det ju 
--

 

Och VAD HÄNDE NU DÅ !!!! 
Mina nära & kära checkade iaf in på fejjan att dom var i säkerhet 
--

Trött efter promenaden tydligen eller så är det ju 
Soldyrkaren i familjen 
Ha ha 
Annars även repris på denna lördag med sysslor , startat maskin nr 2 med tvätt 

Blir nog  även en runda med dammsugaren (idag eller söndag ) 



 Snart blir det nig mera kaffe för att visa jag ju faktiskt är mig själv ibland 

//Ciao på er 
 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar