Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 22 april 2017

Jag måste skaffa mig ett liv 11 -13 förslag !!! blev ett annat 😊


Denna la jag ut igår 

På snap & instagram 
Tack för era förslag ,,, 

Erkänner att några  "åkte direkt " 

Typ dom hade ingen bra 1:a bild eller text som lockade mig 

Så då sprack det 
Sådan är jag (jag vet att ordspråket tillhör ) meekatt http://www.meekatt.se

Men jag är så utan att härma 
Ser det inte roligt ut , så har jag svårt att ge det en chans !! 
Eller som maken faktiskt säger ibland 
Född utan humor & för envis att ändra på sig ,,, 

Några av förslagen var jättebra så framöver kanske jag kollar någon av dom 
 
---
Just nu funderar jag mycket på olika saker 

*ska jag gå tillbaka till mitt gamla jobb 
då kommer jag iaf få se någon vuxen människa på helgerna (alltså dom jag jobbar ) andra helger hoppas jag ev intresset fångar mig , även att jag sagt nejtack och även Maken följt samma spår till arrangörer 

*jag skulle ju kunna försöka träffa någon som också är ledig 
finns ju några släktingar att välja på & även vänner 

Nepp är inte bitter 

Men jag är värdelös på att göra något för mig själv 

Dessa promenader i blåsten gör jag ju för att hunden behöver se mer än egna trädgården !!! 

Tillbaka till ev rubrik & tanke 

Denna kanske blir dagens stund 

Jodå lite sysslor är också gjorda
  2 maskiner tvätt är körda 
Diskmaskinen är full & renkörd 
Bjudit mamma på kaffe 
Handlat  (snabbmat tills senare )
Kört dottern & kompis 

Pratat med Maken & sagt fina ord ,,, 

---

Paket är alltid roligt 

---
Har köpt varsin tröja till mig & maken 
Vi behövde försmak på matchande inför sommaren 

  vi som älskar folkrace & hatar cancer 

Bjuder på att det är sponsring & reklam av olika personer 
#hejjaersomtagitframtröjorna
 Pengarna går oavkortat till barncancerfonden 
---


 Ibland är det roliga mail som kommer på helgerna (eller fredag då ) 

--


 Allt på fejjan ÄR INTE SANT !!!! 
Och blir lite irriterad att testet under är någon sorts kärleks matchning 

Eller är det jag som tänker den att matchningen är med samma BMI !!?? 

--
Nytt ämne 


 Då det är lördag idag & enl Svenssons folket den dagen man dricker lite gott vin eller typ en god öl 

Så kanske jag inte ska vara sämre utan hoppa på den tanken (3:e kvällen  i rad ) isf 
Japp en dryg flaska är det som öppnades 14/4 för att vara noggrann 

Precis den  jag fick av familjen 

Perfekt val av dom , som sagt lördag i kalendern idag 
 Och utan att ha någon tidning vet jag att det är talang på TV4 
Så hade hunden kunnat tala hade han sagt till mig (alltså vid kl 20 ) 

Faan vad du gnäller på andra 
Bitska Bisan -kritikern kommer vara framme 

Och blir  det  för konstigt !! 
Så säger jag netflix 


Och risk finns att det blir mitt sällskap även denna kväll 

//ciao på er 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar