Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 12 april 2017

Folkrace #vardagenpåhelgerna & annat igen


Nu är det ingen återvändo 
Påsken är här inom kort , även om jag inte ska flyga i väg med kvasten !!! 
Hinner nog tyvärr inte det & flygrutten hade kunnat bli hursomhelst ,,, Och den ser ut att ha lite kyla med sig 

Påsken alltså. 

Tycker jag borde vara van att tidningarna skriver som dom vill & citerar gärna !!! 

Och visst kunde  bilen haft lite mera fight med övriga 
Nepp är inte bitter 
Jaja
Ska bli spännande att läsa "andra tidningen " 
Dvs när jag inte svarar i mobilen ringer dom någon annan !!! 


 ---
Bjuder på denna också 

Denna artikel var ju klar dagen innan "avslöjandet " haha 

Gäller att ha framförhållning 
(Japp ibland så är det så ) 

--

Jahop så hade någon i familjen  skramlat / samlat ihop till lite gott rött 




--
19 år sedan detta foto togs 
Sonen dopdag 


 
--


 

 //ciao på er 


 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar