Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 26 april 2017

onsdagsTvättar & suck /lite dilemma


Känns som vattenräkningen kommer bli SKYHÖG NÄSTA GGN&  tack gode Gud för påsklovet och 4 dagars semester 

3 maskiner med med tvätt med kläder från dotterns golv (sorry mummipupp) men så var det faktiskt 
+ 1 full med bara handdukar 

Nu ska bara kläderna tillbaka till hennes garderob 
Curling förälder JAPP HÄR ÄR JAG ,,,
Kanske kommer jag att bära upp dom 

--

Men idag alltså som enligt mina barn på jobbet beskrivit för mig 
 Är /var 
Onsdag eller någon arabisk gissning på vilken dag som kommer innan torsdag ?? Alltså inte efter tisdag 

Vädret var visst blåsigt & soligt med moln 
Jaja 
 Åter till ordningen 

Idag alltså onsdag har jag startat en maskin tvätt så kanske jag slipper köra massa tvättar i helgen 

Ni vet dom dagarna som jag inte gillar & då jag är ensammast i världen 
Och 
Min bästa vän heter Netflix och jag låter hunden ligga kvar trots jag bara vill knäppa med fingrarna 

---
Bjuder även på detta från idag 


 Framme på tavlan stod detta 
Och jag svarade 
 Nejdå det är ju schema lagt idag för mig som  fröken 
Alltså vi hade planerat detta tillsammans !!!!! 
Men hoppsan 


Detta kommer stå på tavlan till fröken 
Hon som är utbildad 

Alltså hon kommer komma ca 10-15 minuter  innan mig 
 
Men hon måste väl lärt sig att allt inte är så fyrkantigt ??? 

Eller att jag säkert hittade på annat med barnen som dom med glädje berättar imorgon 
Haha 
--

Allt på fejjan /instagram kan inte vara sant ,,, 
--
Nu kommer en bekännelse 
Jag erkänner att jag var slarvig & min mobil blev vattenskadad & trasig 
 Eller nu är den inte vattenskadad utan 
Nu är bara displayen ur funktion dvs touch funkar inte 
Glaset lossnade 
Skit  samma  JAG  FICK TA en vi hade hemma en som jag 
påtalat för dottern tidigare 
ATT SÅ DÅLIGT BATTERI KAN DET INTE  VARA  
 Och att klart det går att prata med högtalaren på 
MEN NEPP DET ÄR INTE
FUNKTIONELLT 
 
Så nu till funderingen VAD vill jag ha ist 
Och ven ska betala den 

//Ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar