Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 april 2017

Farfar ljuger + framtiden & övrigt

Påsklov inom vårt område ,,,

Japp 25-pack ägg inhandlade


Ni har säkert sett eller faktiskt kommer ihåg sedan tidigare här på min blogg att kvalitetstid med godingen alltså makens barnbarn sker ofta dess tider 

Alltså hon som vid olika tillfällen undrar vad vi är till varandra ?? 
Beror precis på vem som frågar är oftast mitt svar ,,, 

Jag tävlar inte med någon annan UTAN tycker det är otroligt mycket mer kärlek i vissa familjer 

Dvs bonusen /bonusen man får 

Nu till rubriken ,,, 
Godingen blir ju faktiskt lite bortskämd hos oss 

Precis som övriga barnbarn blir hos far /morföräldrar 

Och det bör vara helt i sin ordning då jag faktiskt fick ett svar på instagram utav annan mormor & även inom kyrkans  ramar jobbar denna fina människa 
Det gör du rätt i på inlägget "detta " beställda godingen av mig innan jag drog mot butiken  & japp lite bortskämd blir hon 
 Åter igen till rubriken haha 

Maken pratade med äldsta sonen & klart att T passade på att svara på frågan 

Vad gör ni då 

Vi äter påskgodis för att FARFAR har sagt det är lördag idag 
DÅ LJUGER FARFAR 

SNACKA OM FÖRVÅNAT ansikte på älskade tjejen 

NEPP han är inte så medveten om att  helgerna firas på tisdag & helgens middag är äggröra med massa ost & oliver 

Och vinet serveras på torsdagen 


 Med nötter & mera vin 

Alltså efter Netflix och lite dravel ,,, 

#påsklov & massa slapp 

Eller så passar han på när det är lite lugnt i huset 
Just det DÄR lugna som jag hatar 

Nepp har inte vid 45-års ålder börjat uppskatta lugnet och egna tiden 
 Men mysByxan är på 
---

Så nu var det tydligen dax igen 

Men men HOPPSAN 


 Vi kör nog en snabbkoll på "sen anmälan " 
Vad ska du bli när du blir stor !!! 

Det återstår ju att se , jag har inga planer att bli stor just nu 

--- 
Måndag hemma 

---

Carpe diem & det kommer en ny dag imorgon & dagen efter den iaf sägs det så 

//Ciao på er 



 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar