Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 2 april 2017

Hur svårt kan det vara & 1 april mm

Visst känner ni igen "ordspråket "
Oavsett sammanhanget använder vi det ,,

Annars rullar det på med blandat innehåll , lite känner man igen sedan tidigare & lite saker är annorlunda 

Prio är ett nytt tänk hos mig 

Eller oss kanske är bättre ordval 

Återstår att se hur valen slår ut  längre fram -senare iår 
Lediga helger börjar faktiskt bli lite tråkiga !!!!  



Fortfarande får man " mysa -fredagsMys" på tisdagar och äta äggröra på helgerna när familjen delat på sig 



Åter till rubriken ,, eller så bjuder jag på vanligt dravel !!! 

Jag som inte alls gillar att skjuta upp saker 
Ligger rejält efter på visa saker på olika områden 

Fy skäms på mig 

Folk i min omgivning börjar fråga hur jag tänker ang jobbet ? 
Dvs min tjänstledighet går ut i mitten av juni 
Ska alltså väga för -emot 


 
Förkylningen försöker flytta in & kroppen är i obalans 

Men men skam den som ger sig , nässpray & slapp i soffan är kanske bra medicin 
--


Återigen slås jag av olika saker och tankar på hur man ska vara & hur man tror -vill att folk ska se på oss 
Och hur kommer det  sig att vissa telefonsamtal görs /eller olika inlägg på fejjan !! Läggs ut 

Söker efter Bekräftelse är ett ord för detta 
Tänker inte hänga ut någon 
Men man ska aldrig sluta förvånas 


//Ciao på er 




 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar