Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 19 juli 2014

Att TA VARA PÅ TIDEN


IBland finns inte orden för vad man vill beskriva 

Men små stunder som kanske kommer tillbaka ?? 
            MEN 
Varför chansa 

Tillfället & möjligheten är ju här 
    Just NU 

Och vi tog den direkt 

Massa mysa , spontanitet , bus & äventyr 
Blandat huller om buller 

Godingen hämtades torsdag 
Och bilderna talar för sig själv om inköpet 


Japp 3 stycken fick plats bredvid varandra 


Var inne i Vimmerby på kvällen och åt på restaurang med min mamma , syster & ävenledes systerdotter & så blev DET blommor på hemvägen 

Då farfar & jag ville ta vara på tiden ytterligare så blev godingen kvar 
Och idag (lördag ) tror jag Tulia varit mer i poolen än utanför 

Jag har också slängt mig i vid olika tillfällen 


Även "mattan" haft besök 
Nellie rensat kläder & vips så hoppade godingen i en utav dom 

Och denna dag har faktiskt våra 2 ungdomar varit hemma & hjälpt till med gräsklippning 

Och även varit ute tillsammans med oss & myst med Tulia  

IDAG var premiärdagen för min del & bikini 
Så nu har man typ 3 olika "brännor" 
 
Men men bjuder på det ,,,,

2 dagar kvar tills mitt betalda arbete säger jag ska infinna mig 
Återstår att se fyllnaden av måndagen ? 

Då söndagen är bokad 

Hoppas ni haft en bra lördag & att ni är nöjda med eran prio av tiden 

Jag är så himla nöjd så jag nästan kan spricka 

Dax att slänga huvudet på Kudden 

och ställa klockan inför söndagen 

// ciao på er 

3 kommentarer:

  1. Det låter underbart & poolen ser härlig ut

    SvaraRadera
  2. Verkar som ni hade bra dagar tillsammans

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa ditt inlägg om eran mysa med barnbarnet , vilken tur hon har som kan vara hos er så mycket . Vart hittade du poolen verkar bra storlek

    SvaraRadera