Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 juli 2014

Jag tar mitt kaffe svart , spykänslan


Detta med antal kaffe & vem som bryr sig är alltid kul eller !!!!!!

Men så lite kaffe som jag druckit sista tiden ,,,?
Jodå jag dricker då det är varmt & sent ! & Utan anledning 

V 27-28 var även där mindre , men lnte var jag sur över det 
Ha ha 

Nu till ANLEDNINGEN 

det är ju så poppis (igen ) 
Med 
GI 
VIKTVÄKTARNA 
BL.A. BL.A. 
   & 

Nu då 
Lchf , liberal , strikt 

Men Tjena 

Vem fan vill slänga i ett ägg i javakoppen 

Eller smälta Coco olja / fett 

Till er som som ev hoppar in hos mig här & kör lchf på detta viset 

 Jag är inte oförskämd mot er eller "metoden " 

Utan försöker bara få bort "smaken &synen " för mig själv 

Och gällande fetthalten då det är viktigt i alla intagen 

En 3:a grädde bredvid skulle jag kunna tänka mig istf ägget / fettet 

Men herregud hur skulle jag orka dricka alla dom litrarna varje dag 
Ha ha 

Nej jag fattar att det inte är 3dl till varje kopp 

Just nu kör jag med mitt svarta i varierande muggar / glas 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar