Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 28 juli 2014

Känner mig överflödig




Jahop det här med tonåringar  IGEN

 Ni som hoppat in hos mig tidigare vet ja att det värsta jag vet (japp har skrivit det innan ) 
jag avskyr att vara ensam hemma 

stod ju även i programmet Semesterracet 
Gillar faktiskt denna "trion"



del av svaret på fråga nr 5
mer ser ni här av frågorna

Och på något sätt så fyllde MZ i mitt lilla "smeknamn " 
Är ju faktiskt inte döpt till det ,,,




Fri tolkning av makens svar på fråga 5 !!!

jaja tillbaka till tonåringarna

yngsta sonen lämnade hemmet dagen innan midsommarafton och kom hem till huset 13/7
         jodå det är sant 

Söndagen v 26 flyttade vi in till Camping ala` gnagaredalen och flyttade därifrån söndag v 28 

Men då det var mycket att göra så var vi där även måndagen v 29 också 
och höra lite gnäll ,,
in & ut genom örat iofs 

Dottern var inte med oss hem utan hon åkte till Jönköping med kompis söndagen då
            &
var åter hemma fredagen v 29

för att sedan åka till samma kompis tisdagen v 30 men då till Västervik för att återvända hem söndagen v 30

Och hon var väl hemma ca 1 timme sedan var det kompis på ingång igen ha ha 

och jag som tänkte att idag efter mitt jobb då ska vi väl hinna mysa ??????

Nepp då drog hon med kompis till Vimmerby för att fika 
som om hon plötsligt glömt att vi faktiskt har Cafe här också & att jag ju gärna tar en kopp java ?? !!!!

Och sonen han jobbar nu i 3 veckor & sedan ledig tid fördelar han mellan garaget & polarna 

Maken han jobbar också & fyller ju också sin tid i garaget 


                     nepp är inte bitter

men det hade ju varit bra just nu om jag haft en hobby !!!!!!!!!!!!!!!!

Nej menar inte tvätten & disken nu 

I fredags så passade jag ju på att slappa i soffan när grabbarna var i garaget 
  

fredagens mysa i ensamheten !!!!!!!!!!!!!!!


Klart att vi har haft några stunder tillsammans även om det inte är i överflöd

Foto: Blev en öl efter jobbet
Blev en öl efter jobbet — med Ulf Karlsson och Felix Fränkie Junior Karlssonpå Restaurang Bambugården.


Lilla godingen har ju varit här mellan varven
Foto: Vi hann knappt hem innan Tulia hoppade i poolen

Detta lade farfar ut igår

       &
så HÄR  har det ju också sett ut
Foto: Glass stund på OK


Foto: Lilla godingen med farbror Felix  @juniorkarlsson_  innanresan mot Vimmerby förra veckan

kAFFE I mOTALA  mer om den !!! ??? kommer i annat inlägg

Foto: Njuter just nu av omgivningen , luktar bensin och lite damm lagt sig i kaffet


Men snart har jag läget under kontroll igen & då är det mysa

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar