Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 29 juli 2014

Dax att packa upp


Nu är det ju inte så att vi precis varit utan , men jag har nog undrat  lite ,,,


Denna resväska innehåller lite sommarkläder till maken 

Japp just precis dom han hade till Turkiet  2013 

Nej inga shorts under 2014

   Och i denna 


Trodde jag det var sängkläder 

Men men så var det inte 
Utan lite blandat ifrån v 27-28 
Dock mest v 27 

Då v 28 var klädkod 
Denna 

Grön tröja & gärna keps mot sol & damm 

Jaja
Ska gå igenom dessa väskor , för visst hoppas jag att få användning utav lite "svalare " kläder lite till denna "sommar " som är kvar 

Enl vädret på yr 
Var det växlande !!!
 
På mina lediga dagar 

Men jag är lnte bitter 

//








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar