Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 juli 2014

Vilken besvikelse !!!!!




Jahop det gick inte så många dagar innan det "sög i bensin ådrorna "

Grabbarna efteranmälde sig till Motala 
Dax att dela med Robin igen 

Så pastasallad fixades 10 portioner för att handla av Möllers 
Är rena RÅNET 

HADE önskat jag tagit kort på olika händelser inför tävlingen 

Nej är inte elak nu utan hade bara varit för dokumentation 

Kö för att komma in på området , kaos i depå 
Hallå depåchefen ,,, fanns det någon 

Vi hittade iaf 

Klingstedt bredvid 


Jag var tvungen att fråga 
ÄR DET SÅDAN HÄR KÖ 
till våran besiktning 

Med risk för att VARA TUFF 
hejja 
Maken för ditt jobb på förarmötena v 28 
Snabbt & kortfattat 
      Frågor ??? 
Då kör vi & lycka till 

Jag fattar nu varför mötet var 1 timme innan start  v29 

30 minuter & inget viktigt 
Och startordningen ??? 
Det blev nog bra just den dagen för senare i veckan var den annorlunda 

    Nu är det ju inte arrangören / tävlingen jag är så besviken på 

Även om det kändes som en vanlig tävling någonstans i landet 
Just festival ,,,, 
Nja 

Jaja 
Jag satte mig iaf 

Solen lyste , bensindoftande vindar & lite damm i koppen 

Dags för 1:a omg 
Så JÄVLA SNYGGT KÖRT 1:a varvet in i alternativet & ut precis bakom 1 bil och vilket avstånd till övriga 
     OCH BILEN DÖÖÖRRR,,,
en hoppad  tändkabel eller typ ?????

Jaja 2:a i omg 2 

Men vad dom höll på med bilen &HELT INLÅSTA PÅ OMRÅDET VAR VI  men Hittade en snäll själ som låste upp & släppte in oss igen 




Fy f***n vad det krånglade med 
Kanske namnet momentstag !!!

Gick sönder först på ena sidan & sedan på båda 

Jaja DOM FICK IHOP DET 
så 3:e omg på ingång 

Så jäkla snyggt iväg igen i start & alternativ   MEN MED 40 meter kvar 

    BILEN Tappar FART OCH KOMMER 
Iaf i mål 
Något händer med koppling ,,, ??? 

Hade det inte varit så mycket folk 
Hade jag ställt mig & gråtit 

Herregud hur kunde allt detta hända för Fillen 

Jag brukar säga att allt kan hända & det såg vi ju finaldagen v 28 då Felix var så besviken efter sin 1:a omg  


Men känslan inombords över sporten och intresset och hur bilarna beter sig 

Så SYND OM FELIX ,,, 
Spykänslan var nära 
 
Jaja han har ju repat sig nu , men men 
Vilken besvikelse 

Vi laddade iaf om & återvände på finaldagen 

För att hejja påKlingstedt*2 

Gick sådär 
Men Maken var mekar sugen så in under Saaben 
 

Fixade sig 

Dock fick J en svartflagga ?
Vid frågan om anledning ? & Det var han där borta ? Jag ser lnget härifrån 

Kan man fråga honom ? 
Ja då får ni nog gå runt ! ? 

Hallå använd radion ,,, 

Jaja nu när det ju är surt inlägg 
Så undrar jag ju vilken final speakern såg 

En otrolig final körning ?? !!
Nepp 
Svärd vann 

eftersom Thimans bil gick sönder 


Om vi återvänder till Motala ?? 

Det vet man nästa år 

Men så trevligt det är när Människorna kom och tackade för 

Semesterracet 2014 , bra jobbat , snabbt kört, härliga dagar& kvällar vilket väder (ha ha )  & bra ledning 

Vilken energi kick då man  Ju faktiskt var lite trött 

Så nu hoppas jag grabbarna laddar upp batterierna 

För säsongen är inte  slut ännu 

På återseende 

/- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar