Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 25 juli 2014

Vi fixade DET. , men vad blandade känslor



Klart jag menar 



Så här välkomnades besökarna 

Tror jag kan räkna ggr jag passerade denna skylt under 2 veckor på 1 hand !! 

Enl framsidan var det 34:e Racet , jag minns inte alla men visst finns det några som satt sina spår 
        & 
I mitt hjärta 

Var det 6:e utan min pappa 

Jag åkte inte till graven (iår heller) 

Jag anser mig ha varit i balans under hela jobbet med kollegor och vänner , bekanta 

Tyvärr får ju den personliga relationen en SMÄLL 
,,,,,,
Jaja

Klart alla förare inte var nöjda 
MEN 
Många var så glada över dagarna som flöt på bra 

Även att man bor lite sporadiskt så finns det ju "guldkant " att glädjas åt

En glas rött i förtältet 


Lite natt fika & snygga flaskan också 

Chips & dipp 


Kollegan Leena fixade fotband åt oss , denna veckan körde jag dubbelt i tänket enl henne och hennes tanka var på hennes jobb 
Jag körde ett vänskapsband ,,


Bjuder på lite bilder & fri tolkning om jag lnte skrivit något 

Skyldig ?

Soligt ,,,


,,,,,,



Gillar dessa bilder !!!!

Sur eller bara söt , tar tydligen tiden på finalisterna ? 

 DAGENS SNACKIS ,,,
Vart var flaggan  ??? 

Vi som var där i 5 dagar vet att det fanns 3 som kollade körningen under hela veckan 
     & en bild säger inte allt 



       SÅ MYCKET GLÄDJE 
Foto: 3:a i B-finalen i semesterracet 2014

Min / våran lilla kille överst på PALLEN 
i juniorernas B-final 



Och SOM 3:a i A- finalen ❤️❤️❤️


           2  AV VÅRA  FINA 



Finns så mycket att säga & säkert flera bilder

Men en härlig Folkrace vecka bjöd vi på iaf ifrån organisationen

Så mycket jobbman lagt ner & sedan är det plötsligt slut

Skulle kunna skriva en hel novell om denna vecka & känslorna som snurrar utav olika anledningar

men jag nöjer mig med detta

//





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar