Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 1 juni 2010

Dax att start upp

Ok då kom den i lådan" min" B-licens som gör att jag kan hjälpa till "JIPPI" men frågan är när var hur???

Jag är redo men med vem blir det?jo jag vet ju i Oktober på söndagen men vill ju så mycket nu DIREKT får nog tala om att jag har den. Kanske ej passar alla.

Känns lättare nu inför 30:e racet,som tur är för tänk vad jobbigt det skulle vara då jag tyckerfaktiskt att det RÄCKER med dom som tappat gnistan & tycker ej om tävlingen vimmerby kunde gärna vara utan den tävlingen,tror ej dom menar det utan det är nog att alla får ta så mycket tråkigt.

Fast jag har ju andra känslor som jag står för och BLOD ÄR TJOCKT I GENERNA .JAG SAKNAR VÅR" MR FOLKRACE "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar