Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 23 juni 2010

Längtar

Nu är det ju ännu mindre dagar kvar tills vi är i v27 & allt bara rullar på .Jag känner sådan glädje nu, och är inte så orolig längre.Tjafset är mindre & vi har hittat våra platser i organisationen .
Helgen som var hade vi ju fest det var kul även att jobbet kallade dagen efter. Det var ej så svårt att ta sig upp som det borde varit ju.

Kom ju då på att jag måste bli bättre på att säga tll "nya " personer att jag gillar dom, känns ibland att dom ej vet vad jag tycker känner eller om jag dömer dom för jobbet dom gör. Jag ÄLSKAR DESSA 2 NYA MÄNNISKORNA i deras tänk / lust och vad som driver dom kan jag absolut förstå .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar