Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 4 juni 2010

Dom barnen !!!

Det ringde i min mobil & i andra änden en gråtande dotter som blivit osams med kompis,aj aj aj så ont i hjärtat det gör att höra det.Och bara för att jag då som förälder sagt NEJ till att cykla och bada tycker inte hon är så stor ännu dvs ingen vuxen utan 2 tjejer på 10 år & 1 kille på 12 och badet är väl ngr km till, fast det var inte det hon var ledsen över utan kompis sagt att jag var dum mamma som inte ville att barnen skulle ha det roligt & jag ej brydde mig om henne, kompis hade också lämnat henne & sagt att hon ej ville var vän längre.

Fy så dumt det blir ibland,men sa att hon kunde komma hem eller stanna för att se om kompis kom tillbaka och dom kunde lösa detta annars säga att dom kanske ej skulle vara på några dagar & henne valde hon att ta med sig till nya klassen i Augusti, men dom löser nog detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar