Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 juni 2010

Tankar

Ibland känns det ju så konstigt när man tänker efter hur man faktiskt säger /gör olika saker inför människor. som jag skrivit innan så nämner jag olika personer eller nämner inte !! det innebär ju ej att dom ej gör något jag ej gillar eller blir bra,utan det är ju deras uppgfit??

Jag är ju ganska på DIREKT och ibland blir det ju helt fel till personer som ej känner mig. Jag är medveten om det TRO MIG

funderar mycket på vilka val vi gör som faktiskt skadar/hindrar vårt liv på olika sätt som man ej ser innan det nästan är försent.

Jag har ibland även svårt att fixa vardagen bra inom familjen ,utan det blir missförstånd mellan oss.

Hur säger man enklast ÄLSKAR ER/DIG när man ej ses pga jobb ,barn,annat som finns inom nästan alla familjer .

Jag tror mina nära vet hur jag känner eller gör dom det när jag vissa dagar bara surar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar