Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 4 juni 2010

Yes

Det känns som vi är på gång nu,hade möte igår ang vårt lilla Race i sommar och det var ett bra möte ,det känndes som vi lättat på humöret & verkligen visade varandra att vi längtar dit& det var en härlig känsla som kom upp i kroppen på vägen hemåt.

Solen skinner kan det vara bättre ??? så skönt att faktiskt vara ledig denna helg & inte så mycket inbokat ,förutom då 2 matcher i fotboll & givetvis folkrace imorgon så maken mfl drar ikväll efter lastning ,den sista putsning på lacken & packa rätt verktyg .Dom skulle väl bo i stora tältet ca 8 pers eller hur många vet jag ej men tältet är ju för 8personer.Känns lite tråkigt att ej åka med men längtar även att vara hemma med dom "små" förra helgen jobbade ju jag så dottern sov hos mormor & grabbarna var ju i Norge så lite tomt var det ju.

Jag funderar ju lite på detta med jobb/familj vad passar bäst ?
svår fråga och svaret skifftar under årens gång har jag ju märkt av redan .Men har kollat igenom mitt schema & hur det ser ut när jag haft min semester och det ser ganska lugnt ut i några av veckorna under barnens lov .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar