Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 31 augusti 2014

Det kunde ju ha gått


Denna drog jag till #nässjöfestivalen  (ha ha) 

Eller Maken körde sista 100 m då jag missade infarten & är inte så duktig att vända på vägen med ekipaget bakom 

Yngsta sonen hade den , inköpt förra helgen ju 
Och tyvärr måste vi försöka att hitta en till nästa tävling då denna ej var med hem 
Jaja så ÄR DET JU ,,,, 

Men med 2 segrar och en lite sämre placering så var han 2 :e  person in i A- finalen för Juniorerna 

Såg så jäkla bra ut i 3 varv utav 5 

Och då han faktiskt är lite för snäll i sin körning så släppte han vid en ev möjlighet att ta tillbaka sin placering ifrån där jag stod 

MEN HAN & vi är absolut nöjda med hans körning i regnet & en bana där Volvo inte har fördel ,,, 

2:a på pallen iaf 

Men om det är rätt siffror jag hörde så är 1:a platsen delad 
Mellan dessa två ,,,,  

I den cupen som tävlingen ingick i 


Tyvärr måste jag säga att jag inte var förberedd på vad som ingick i min roll som jag hade ,,,, 

Då jag hade tävlingen och genomförandet som prio 1 

Blev det tyvärr sent 
Tänker inte hänga ut ,,, 

Men till nästa ggn 
Måste det förändras mycket för att jag ska slippa säga som jag gjorde på eftermötet 

Men det positiva är ju alla människor som brinner för  denna sporten & som då kommer / åker dagen innan , vi hade en trevlig fredag med grillning och småprat 

Uppställt & fixat 


Och det var så  underbart att se vilken glädje våran lilla Balto fyllde hos T 
En liten person jag inte  lärt känna tidigare 

Så även om jag är besviken på mig själv & förstår sura kommentarer ang dagen 

Så är jag fortfarande så glad över energin jag får utav detta 

Så nu är det bara ladda om & hoppas kalendern rullar på 

// ciao på er 

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vad som hände , men har ju kollat dina inlägg vid olika tillfällen och du löser säkert det som du upplevde fel kan det vara så att du har för höga krav på dig själv .Det går ju bra för dina barn med körningen

    SvaraRadera