Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 2 november 2015

Går det klona sig & kan man förlänga veckorna


Jag är inte mer annorlunda än någon annan 

Jag söker inte sympati ,, 

Har svårt att säga om jag är bitter 
Eller bara 
Inne i period som ska genomgås ???  

Jag har många frågor inombords som jag enbart själv har svaren på 

Med blandade känslor funderar jag på typ av julbord/mat med Berguvens kollegor 
Samma vecka som annat redan finns "halvplanerat" 

Jahop det var den veckan !!!
kändes det som och ev hade maken något också 

(Blev ju inte precis bättre )

Även om några saker är väldigt mysiga & sociala 

Just nu känns det som DOM DÄR 8 dagarnas semester SOM MÅSTE TAS UT INNAN 31/12 -2015 
BEHÖVS 
Jaja 

Men hur kan det "komma" sig att så många tycker att allt kommer samtidigt ??? 

Handlar det om planering eller slump ??

Vid olika tillfällen hör jag olika inställningar till mitt liv eller vårt /familjens 

Typ 
Varför väljer ni så ?

Trivs du inte hemma ? 

Vad får ni ut av vara iväg ? 

Ha ha 
Bra frågor ELLER ,,,,,,? 

Klart att det sedan inte underlättar att jag jobbar helger & någon kväll någon vecka 

Klart att jag själv funderar över valen /valet 

Och dess konsekvenser 

En del dagar mer än andra 

Men bara att se framåt 


Dessa kan jag också bjuda på för att visa jag mitt i alltihopa är som tidigare
 


Två av personerna som ger 
Kvalitets känsla 

Och självklart dessa 

Och denna kille som rattar den gula-lila 245:an eller svarta fronten 

Bilden ser VERKLIGEN bättre ut än 
Helheten på denna dagen 

Fick till mig ganska snabbt 
Av mina vänner 

Vi förstod det ej var "hans dag " 
Ha ha 
Iofs är internet 
Skitdåligt i Lessebo 

För  övrigt tyckte jag ju även annat var mindre bra också 
Hoppas lite pengar iaf går till preparera banan 
För denna bana gillar vi annars allihopa 


Japp hunden & den äldre sonen fattas 
Hunden har jag iofs foto på 
Men den "äldre sonen " är det lite sämre träffar med för närvarande 
Men inget att hänga läpp för 
Den  tiden kommer 
Säkert inom kort ,,, 


För att slänga in lite mer positivt så här i slutet av inlägget 

Tar vi väl denna bild 
Och denna 
Vi kan ha 
Löv regn utanför jobbet idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar