Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 15 november 2015

Urk & lite annat


Denna dag hade jag ju ev tänkt lägga ut några bilder från en liten föreningsfest ,,, 

Jodå festen var igår och verkar som den blev jättebra 
Om man läser fejjan & sms till mig 

Vaknade tidigt igår och kände en konstig känsla i magen 

Så vid 3:e besöket innan lunch typ insåg jag att 
Jag ska vara hemma 

Avslagen Cola 

Vilken tur vi hade köpt mjukt toapapper 

Efter kl 16 famns det nog inte mer ,,, 

Och idag drack jag KAFFE 
Smakade så bra och kändes som en evighet sedan 
(fredagkväll) 

Nu ska man ju inte sitta och vara bitter ,,, 

Utan bara vara glad att man mår bättre 

Då dottern i huset inte vill ha baciller 
Lämnade hon huset snabbt & under tiden hon var hemma såg hon typ ut så här 

Och springande med handsprit 

Fick ju även ringa jobbet och sjukskriva mig idag söndag och hoppas dom löste det !!!!!!! 

Just nu är det lite tyst här hemma 
Uffe jobbar , ungdomarna ej kommit hem sedan igår 
Dock vet jag ju precis vart dom är 

Har rastat hunden i koppel , japp han Tog en egen runda i fredagskväll 
Skönt med frisk luft 

Annars är nog livet som vanligt ? ! 

Man försöker få pusslet att passa 

Jag måste försöka gilla att pussla mera ,,, 

Ungdomarna har planer och saker som ska fixas 
 Även där måste planeringen justeras lite 
Tur vi bara är 4 i familjen nu , annars hade jag gnällt igen om tiden 

Ha ha 
Ska starta  diskmaskinen för den fylldes visst på även att familjen var väldigt liten igår 



Ha en bra söndag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar