Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 3 november 2015

Höstlov & 4-årsdag

Äntligen fick jag lite ledigt & vilka dagar jag fick ,,,,

Hämtade Godingen hos hennes farmor söndagen och snabbt hem för att fixa inför lite kalas 



PÅ bilderna här över är en dag med syssling Sixten , besök i Vimmerby och testa tornet på startplattan där jag & mina kollegor står på förarsammanträdena
Även en snöprinsessa med lurvig mössa
Och dags att åka hemåt torsdagen veckan efter 


Halloween har ju också varit , lite hjälp med paketöppning och så söt i nya Elsa klänningen 


Massa MYSA hann vi också , Balto passade givetvis på att sätta/ lägga sig bredvid henne
När jag var lite uppbokad passade Tulia på att besöka min mamma och det var fullt upp så det planerade badet i badkaret som faktiskt var 1;a anledningen till att hon följde med mig

HANN DOM INTE MED

Återigen kan man fundera på hur kan dagarna gå så jäkla snabbt

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar