Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 9 november 2015

Karaktärsdrag & annat


Jag hade absolut kunnat ha TID i rubriken 
Men känns  så jäkla tråkigt att alltid gnälla på den 
Eller dvs den finns inte 
Ha ha 

Men plötsligt händer det ,,,, 
En ledig dag & jag gjorde något för mig själv 2 timmar 
Åkte på ett ljusparty , fikade och bara  ,,, 
Känns kanske onödigt för alla har ju en liten Tanke hur det är är med 
Dessa partyn och kvinnor 

Jaja blev iaf 12 ljus 

På fejjan snurrar ju mellan varven lite tester 
Och på något sätt kändes detta ganska rätt i resultatet 

Självklart är dessa tester "tagna ur luften "
Men ibland känns dom lite närmare 

Blev öven en selfie på jobbet fredag 


Återigen denna tid & planering ,, 
Helgen som passerat skulle varit fylld av jobb även för Uffe MEN plötsligt ändrades det så det ska man väl inte klaga över 
Jag drog mot butiken ,med önskemål på inköp 
Dock fanns inte "önskemålet " men jag fixade allt lite annat i påsen 


Då det ju är 2 tonåringar i huset blir det sisådär ibland med allt 
Dvs ingen av dom var hemma för  middagen 
Men gott blev det iaf ÄVEN OM DET BLEV MASSA MAT ÖVER 


Ungdomarna har studiedag denna kommande vecka MEN INTE SAMMA DAG !!!! 
Ha ha 
Eller det kanske är bra om jag tänker efter 

I lördags var det enl kalendern 
Kladdkakansdag 
Men på mitt jobb där jag givetvis var även  denna helgen struntade vi i det 
Eller så kan vi säga  att personen som levererade en påse med massa ingredienser inte tänkte på det 

Men passade absolut bra till 14:30 kaffet 

Tack till ,,, för din tanke på oss som jobbar helgerna 

Då det blåste storm runt kyrkogården igår på fm , så blev det bra att svågern körde dit senare 
Och tände våra marschaller 

Uffe var i Vimmerby i lördags , dock ingen bild men kan se framför mig 

 #dufattasmig#pappa#kärlek 

Jag har fixat lite sysslor hemma efter helgen 
nu snart ska jag sätta mig för en sista kolla "diffningen " schema 49-03 
Ska bara vänta på javan 



Jaja 
V 46 i kalendern 

Finns saker att fundera över ,,, 

//ciao på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar