Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 november 2015

Tusentals ord ,,, eller så syns bitska Bisan


Trots att Uffe envisas med att jag kan prata i både in & utandning 

Så kan man faktiskt läsa en bild "mellan raderna " 
Ha ha 

Jag gillar ju ibland att säga fri tolkning , men jag gillar absolut att " vissa kommentarer" typ på fejjan inte låter vänta på sig och vissa blir man inte förvånad över !!!!!!
OCH en del önskar man man aldrig läst ,,,

  Iofs kan jag ju trösta mig med att jag sällan är riktigt uttråkad 
ha ha 

Denna mobilen som alla haR MED SIG överallt 

Men tiden att slänga ut en bild / annat inlägg 
Hinner vi iaf med 

(Även jag )


Nepp är inte bitter på folk som gillar fotboll 

Har jag också gjort tidigare då alla 3 "barnen spelat "  och visst finns det tillfällen jag gärna önskat dom fortsatte 

& båda matcherna inför EM 
Har jag sett "sporadiskt " 
vill minnas att båda var med Uffe som sällskap eller känd under namnet maken 

Ja så är känslan vid tillfälle , jag är ju mänsklig och ibland ändras vissa saker på och jag inte kan veta hur det blir  


Ha ha eller är det så enkelt ??


Blev utmanad av Malin att lägga ut 5 bilder som är äldre än 15 år ,,, 
Man skulle även utmana ny vän varje dag 
Det struntade jag i 

   JODÅ JAG HAR 5 VÄNNER. 
HÄR ÄR IAF 
något av dom publicerade 


Nepp satt absolut inte stilla så detta är en målning  av ett foto ,,, 

Nu när det snart är december och valet mellan lucia och tärna kan vara svårt 


Jag gillade tydligen tärna bättre 

Ha ha
Tycker jag ser väldigt söt ut & lugn



Gissning julen 1972  !!!!!!!

Just nu / idag har jag inga större vuxenpoäng
eller så kan vi säga    jag var inte 
Pedagogisk Mamma 

Image result for trött mamma


Som tur var så var jag på övervåningen när  ???? lämnade huset

så grannarna slapp höra mig ropande på trappan och över hela kvarteret

tänker inte skriva vilka illa valda ord som kan slinka ur


Nejdå jag slet inte mitt hår , men jag tänkte testa om det hade fungerat så jag vet det till nästa ggn

för jag vet att den kommer förr eller senare ,,,,,,,

Jaja
Image result for torsdag
 med morgonrocken runt mig & javakoppen i handen fortsatte jag och kolla världens tråkigaste nyheter . Innan hunden började gnälla så då tänkte jag ATT jag går väl ut då i rusket 

nepp inte i foppa & morgonrock 
utan påklädd , dock med sovflätan kvar i håret 

Annars återstår att se/ kolla hur dagen avlöper 

Jag vet att grabbarna hade några planer på varsitt håll 
utan oss " tjejer" 

Men det löser sig säkert 
Image result for torsdag
men inte med denna aktivitet

Jag skulle ju bli perfekt testare för detta

Jaja

 Nu ska jag väl inte vara mera bitter , utan zappa runt hos några andra så dagen kanske kan bli något ljusare


Image result for torsdag


ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar