Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 24 november 2015

Nehep INTE denna veckan heller


Hm ,,,, 
Jag undrar vem som ska sparka mig i häcken så jag kommer igång 

Detta är lnte kul (fri tolkning ) 
Menar lnte bilden här nedanför 


Utan min lilla inombords känsla 

Även om faktiskt bilden säger MIG NÅGOT ,,, 

Att There its There you think ,,, 
sparken skulle kommit ,, 
 
Inlägget handlar absolut inte om julstress

DET HAR JAG INTE UPPLEVT innan & ska jag vara  ärlig kommer jag nog inte göra det 2015 heller !!! 

Detta fönstret blev klart först igår 

Sedan är 3 till klara till 95 % 
 
Det som inte kommer fram eller sätta upp  gör inte det 
& paketen under granen behöver inte vara så många heller 

Ang bakning & nötter och massa godis 
Kan vi äta hos andra 

Men visst kommer det nog bli några omgångar med "farmors kola "
Och  självklart ska det bakas några saffransbullar 
Annars vet jag att gudsonens mamma
Har i frysen  , för dom åt vi på kalaset (mer om det senare ) 
Svågern fixar ballonghund

Nu sprang det iväg med massa jul 
Ha ha 

Åter till ordningen ,,  


Kan man hoppa över en period framöver ?? 

Vissa frågor har man svar /förklaringar på 
Men det uppfattas inte på rätt sätt 

Jag levde lnte på stenåldern ,,, 
Inte Maken heller 

Och föräldrarollen måste du fundera över 

Och nej jag har ingen tatuering & så kul att se vilket förvånande ansikte som kom fram utav mitt svar 

Svaret på vissa frågor 

Är inte denna bilden 



Tyvärr 
Ha ha 

Jaja oavsett känsla hit /dit 

Är vissa saker som vanligt 


#jobb#jobbet#torpet#kaffe#struktur#schema 

Och ska man lyssna lite på dottern , så behöver vi köpa mera färg 2016 
 
Japp gul & lila 

Ha en bra dag 

//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar