Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 14 december 2013

En semesterdag i december ,,,,,,,,


Detta var bland det 1:a jag "fixade " på morgonen  ,,,,
En bild på fejjan 

Eller det 1:a var att väcka maken som skulle iväg 

Han hade nog tur jag vaknade ,,, så han slapp vakna av mobilsignalen 

Iofs kvittar det ju mig 

Men visst vart jag störd i min sömn 
Omedvetet 
Ha ha 

Låg kvar en stund i sängen 
    & drog mig 

Sedan blev det täcke & Javakoppen 
Nere i soffan 
Läääänge innan frukosten kom fram 


Annars har jag typ haft 
Semester 
Dvs 
Gjort samma Som jag brukar ,,,,

Inte ett jäkla dugg 
Ha ha 

Eller har jag gjort speciellt ??

Nepp eller ,,,,,
* kört 2 maskiner tvätt 
* kört 1 maskin disk 
* dammsugit nedervåningen (snabbt) 
* rastat hunden 

* handlat 
*lagat mat 

             Och kvalitetstid med Felix 

En gemensam fika 
kaffe och saffransockerkaka & grädde 

Japp detta har jag tryckt ihop 
Under dagen 

Tillsammans med en tunn romantisk strandbok 

Är det semester så är det 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar