Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 december 2013

Vi får nog göra som coop reklamen & hittad matta !!!!!!!!!


Vi får nog fira i februari , iofs ska han på reklamen fira då eftersom han ska göra allt själv 
 


Men vi ska inte alls göra allt själva , utan det jag lite menar är att i vår kyl/ frys så lyser det inte jul
iofs så har jag ju hittat inköpslistan ifrån 2012 , den hade gömt sig på ,,,,,,,,, ??
ha ha
och vet  NI DEN skiljer inte så mycket till vad som ska inhandlas detta år

Jaja det blir jul oavsett man är redo eller inte

jag stressar inte 




och tillbaka till Mattan i rubriken 

Japp sakerna till granen ska ju alltid kollas över , så valet av julgransfot gjordes
och så var snacket igång 
 jo mattan var dålig så den slängde jag 

Jag var lite skeptisk till att maken hade rätt ??
 Så jag kollade typ i garderoben här uppe trots att det inte kändes rätt ?

Så idag när mina fina ungdomar lämnar huset så

klev jag ner för trappan och


där var ju mattan hopvikt bredvid ljusslingan

Så nu ska allt bara ställas iordning
och lilla stråbocken plockas upp också
jag har sett den idag ,,,,,,,,,,

Trevlig Måndag 
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar