Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 13 december 2013

Glad Lucia dårå


Jobb stod det i min kalender 
Minns inte när det jag jobbade 13/12 sist ????????

Jaja 
Vet inte alls hur lucian är 2013 på högstadiet 

Vet iofs att en kompis till Fille skulle sjunga 3 låtar 

Men om det är i kyrkan eller ikväll på Gååååårn= fritidsgården 

Där det tydligen är aktiviteter hela natten 

NEPP kontrollen på  familjen / ungdomarna 
har jag absolut förlorat denna veckan ,,,,,.

Lovar skärpning framöver 




Då Fillen låg i sängen när maken körde mig till jobbet & dottern var på övervåningen 

Så har jag ingen susning om hur dom ser ut 

Så håll till godo ifrån Google & bild ifrån fejjan  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar