Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 31 december 2013

Hur tänkte jag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kan för mitt liv inte förstå hur jag kunde utsätta mig för detta ???????????

Så med gråten i halsen har jag nu pratat i mobilen 
 och det gjorde absolut inte saken bättre




HERREGUD VAD JAG SAKNAR MIN FAMILJ
       &
vARFÖR ÅKTE JAG INTE tillbaka till " dom"

HAR JU ÅKT DENNA VÄGEN FLERA GGR REDAN SISTA DAGARNA

känns som jag valt bort min familj ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



Förklaring 

 jag har jobbat ikväll och ska jobba den 1:a dagen 2014
iofs är det inget ovanligt att jag jobbar 1/1

men jag valde att stanna kvar hemma 31/12 pga ????????????
just då kändes det väl ok 

iofs vid 1;a tanken så trodde vi kanske att yngsta sonen skulle vara mer i hemområdet

Men haN DROG  mot kompis redan förra veckan ( fredags) och har det skitbra där ,,,,,,,,

så nu sitter jag här med klump i magen och känner mig värdelös
som Maka & mamma, svägerska & ingift faster , moster

typ så här




Men men självklart önskar jag ju alla som hoppar in här
ett gott
   




På något sätt är jag faktiskt taggad inför nya året


Om ni bara fattar hur jäkla sakta denna klockan går ikväll 

                                     jaja nu ska jag ju inte gnälla 


Hoppas ni haft en bra dag tillsammans med nära & kära 

Jag hade en bra fm med ala` familja i stugan


// Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar