Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 december 2013

Uppstarten är här ,,,,,


Utan snö och med plusgrader 
Lägger jag ut denna 


Inbjudan 
Till den dagen då vi ofta brukar frysa och längta hem 
Ha ha 

Men men 
Nu hoppas vi på att förarna är sugna , för antalet lag 2013 var Precis på håret ,,,,

IOFS var hela året lite mindre intresse 

Och  NU TILL ANNAT övrigt 

Igår ändrades vår sida på fejjan 
Dvs Semesterracet 
Uppdate för 2014


Så nu gäller det att dra upp snöret i ryggen
         & bjuda upp till 

ytterligare ett år med Folkrace 


Och om jag plötsligt tycker det går trögt ,,,

Har jag denna underbara 
Bild på 

Två väldigt Goa grabbar 

 




2 kommentarer:

  1. Ska ni köra med bilarna i Januari . Snöret i din rygg har väl inte varit helt nerdraget , Bilden på grabbarna är jättefin och visst blir man glad

    SvaraRadera
  2. Kamilla Ja tanken är att vi ska vi ha tävling i slutet av januari, ang snöret kanske inte helt nere ha ha
    men men nu är det ju på väg upp igen

    SvaraRadera