Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 7 december 2013

Mera SÅDANA fredagar åt oss



Dottern åkte till mormor för att mysa MED HENNE 

Sonen hemma med oss 

mat & kaffe gäst hos oss 
negativa !"!!!!

verkade vara sämsta fredagen enl tv tablåerna på länge 

Vi hamnade vid ondskan på 7:an ,jodå vi har sett den innan 

Bläddrade lite sedan runt 

det lilla vi såg av idol ,,,,,,,,,,,,

Nepp känns helt ok att ha missat det 

ingen av våra favvosat var ju kvar & ska jag välja så var väl Elin den vi tyckte av oss 3 som var hemma 

Min obil skriver tydligen som den vill , jag gjorde ett inlägg på fejjan som hade tappat halva ?????????? men kanske störde det någon ? !!

Skulle ju stå  
eller just nu spelar det väl ingen roll ?

Hoppas nästa fredag blir bättre iaf 
ha ha 

Tillbaka till flera fredagar åt oss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minns inte när jag hade sådan bra fredag & LUGN LUGN LUGN 

kRAM

1 kommentar:

  1. Låter bra att läsa ,har nyligen hittat dig och det verkar som det alltid är dåligt med tid för er i hela familjen och tydligen var ni ju inte alla denna fredag
    Men så härligt för din dotter att kunna umgås med sin mormor
    Fin måndag och resten av veckan önskar jag dig

    SvaraRadera