Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 28 juli 2010

Ensam hemma

Ok ikväll ska jag köra barnen till mormor ,dom ska sova där inatt så det blir enklare på morgonen pga att det är samling kl 09,00 & jag slutar jobba kl 09,30.Så då passar det ju kanon att mormor finns .Det är ju imorgon som grabbarna ska spela 2:a ggn i Bullerby cup.
Pause mellan matcher Akzonobel

Men någon lugn kväll hemma med maken blev det ju inte då han passar på att hjälpa svåger att ta upp gräs & blir borta han också över natten,jag gillar ju faktiskt inte att vara själv "är inte mörkrädd" men tycker absolut inte det är trevligt med egen tid , men inatt ska ju hunden iaf vara hemma hos mig .Men jag börjar ju tidigt imorgon för jobb så det blir att sova själv hemma  ,känns onödigt att väcka dom andra om jag skulle sovit hos mamma jah också.
Hörde att maken ev tänkt att vi kunde sova i husvagnen någon natt nu i helgen som ju  är kvar i Vimmerby  efter folkracen återstår att se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar