Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 26 juli 2010

Fotbolls mamma

Jag är en riktig mamma som försöker att vara närvarande så mycket som möjligt vid match och även träningar,då ang träningar pga att jag jobbar tokiga tider !!!så vill jag visa att jag ser er mina älskade ungar

Snart ska det bli Bullerby cup & jag är redan laddad inför detta ,vet att det kommer bli mycket heja på våra underbara grabbar, har väl ibland lite svårt att vara tyst men som sagt domaren dömer.
Det är en härlig tid att stå tillsammans med andra föräldrar och kolla in matcherna,vi är faktiskt många som följer våra P-98 HFK.
Innan uppeållet låg dom så fint på 1:a plats i serien & innan kort uppehåll så vann dom hela cupen Akzonobel i Gamleby JIPPIE .

Nu är jag ladda ska ni veta ,ikväll är det inför match till torsdag mot Hvetlanda ,så jag måste nog försöka kolla över kyl/frys för det var visst vår "tur" att ha med fika att sälja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar