Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 28 juli 2010

MIN ÄLSKADE FAMILJ

Bilden är tagen på Tosselilla 2008

Vill ju bara säga att jag har världens bästa familj  ,dom passar mig precis  "ha ha "
Vi har mycket tid tillsammans men ibland känns det som vi inte har det pga vi ej är hemma men som sagt vi är iväg så många som det går på allt vad som står på schemat dvs, handboll /fotboll & givetvis detta ÄLSKADE FOLKRACE   som vi lyckats få in hela familjen på men det var ju ej så svårt .det är som jag säger det är ingen hobby utan en livsstil vi valt.
Det är många som varit som jag med i alla tider /år ,några kommer man ihåg och några har man vetat om men ej sett ??? många har lämnat sporten bakom sig "för mig är det OTÄNKBART " jag kämpar & brinner allt vad det går. Och självklart har jag det i blodet TACK MIN ÄLSKADE PAPPA FÖR DU VISAT VÄGEN FÖR SÅ MÅNGA . Saknaden av dig kommer ganska ofta beroende på vad jag / vi gör
Bilden bredvid är när Vimmerby MS får ta emot pris för bästa arrangemang "Semesterracet " 2007
Denna bild tror jag är tagen 2007-2008
Det var ej så många som såg ditt "rätta Jag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar