Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 28 juli 2010

Funderingar

Om man nu vill skriva på typ gästbok ,hur många använder sig av sitt rätta namn ???
Har tittat igenom & tänkt ja vissa saker har dom rätt i ,men vissa saker skrivs av sura / tvära människor & då antar jag med "fel" namn.

Just nu är det mycket positivt men dock lite gnäll obefogat i mina ögon men visst stämmer det lite också,jag tror jag vet på vad men är ej säker till 100 %.Alla har sina bra/dåliga dagar

Det är en svår fråga detta med ledning vilka ingår ,mitt svar är 4-10 personer.Men kanske skulle vara några få endast

Men som sagt vi låter dom skriva så får vi hoppas någon i ledningen väljer att svara på rätt sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar