Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 23 juli 2010

Konstigt möte

Hade ju möte igår ang hur vi tyckte v 28 var.
Vet ej vad jag förväntade mig, men blev inte så bra för på ngt sätt kom bara det "dåliga" fram självklart var det missar från oss som arrangörer men vi gjorde ju mycket bra vecka nästan allihopa som var där.

Vi pratade om 2011 och hur mycket nytt folk vi behövde till olika platser,några kan vi nog lösa lite enkelt på vanliga tävlingar men sedan finns ju vår stora tävling Semesterracet, Det som måste klaffa då är ju nästan allt men vissa är viktigare än andra.
Jag kan tyvärr ej vara vid datorn i sekretariatet men vet att det finns duktigt folk om jag ju hade hoppats på igår att få höra att det tar jag,men tiden måste vara rätt.

Jag känner mig lite kluven över detta med folkracen,jag vill "SYNAS " vara med men på mina egna vilkor ej pga namn även om jag är otroligt STOLT över mina namn då jag ju har 2 efternamn & mitt Ågren kan ingen ta ifrån mig även om vi ska se framåt så finns det hur mycket som helst att ta vara på av det som varit innan sedan 1981 .
Kände ju lite iår att vem ska kunna ta min plats om den nu blir över 2011,jag är ingen speciell person men ändå är jag det,jag träffar ju alla våra funktionärer i 5 dagar ,känner ej alla men många.

Vart jag än går så hejar någon på mig & undrar hur det är idag om jag är trött "står du aldrig still " ,Bisan hur gör jag jag tappat min biljett kan man köpa grill när vi kommer ????? mm mm mm .

Jag gillar verkligen att ha den kontakten med dessa människor som brinner på sitt sätt för detta och kommer & hjälper till med allt som ska göras ,Vimmerby MS skulle ej klara sig utan dessa frivilliga personer ,tycker ibland synd om dom som ej får vara med och se hur allt byggs upp.

Nog om detta året .Utan nu till mina planer för 2011 jag vill ta ett steg högre och DÅ vara Bitr Tl på Semesterracet ,vet att det ÄR EGO men jag tror på mig själv & andra gör också det.Självklart finns det tävlingar innan dess som jag kan vara med på men MÅLET är att vara där med ????
Har inga problem att säga Sandra ,Uffe  Leena hoppas ni vill jobba med mig
Jag tror jag kan arbeta med Uffe eller det märks väl,även om han vill vara lite annat som vi också behöver och som han varit nu i ngr år.Han vill vara TL men även personen i mitten utav allt .

Värst vad det blev långt ,nu till barnen en stund innan arbete kallar på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar