Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 24 juni 2014

Hon är där i kulisserna


Ärligt så trodde jag hon gått på semester 
Eller att hon tappt rösten 
Eller blivit "äldre"

Eller hade fullt upp med annat 

   

Har inte tänkt på henne på en period

Men som sagt hon är däe bak och vill gärna slänga ur sig något

men HON ska NOG FÖRSÖKA  hålla tungan rätt i munnen

hon borde inte låta någon energi tjuv smyga sig på nu

nu när det är fullt i kalendern av massa mysa mm , semester , värmeljus , sol , bad

                                  vem jag menar !!!!!!!!!

Bitska Bisan SÅ KLART 

nepp ingen förklaring ,,,   FÖLJER 

men hon står faktiskt där och drar i draperiet 


1 kommentar:

  1. Men bara dra för draperiet så hon stannar där bakom
    Har jag missat något eller ska du verkligen sola, bada inom kort

    SvaraRadera