Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 6 juni 2014

Sluta rinnngggaaaa !!!!!!!!!!!!


Jag har nästan börjat räkna ner tills den gröna INTE SYNS 

Just nu minns jag inte vilken dag som den gröna INTE varit framme 

Oavsett tiden så nog Hundan oavsett veckodag / klämdag eller vanlig lördag / söndag 

Så är den gröna framme 

Nepp är inte särskilt bitter 
Men längtar efter att vakna av mig själv 

1 vecka kvar i skolan för dom ljuvliga 

Dom som sliter i mitt tålamod 
Tar fram häxan i mig 
Gör mig GRÅHÅRIG 
Gör mig osams med maken ,,,, 

Listan kan bli huuuurr låååång jag vill 
Ha ha 

Men som sagt snart är dagen här 
Eller ???

Ska bara träna maken till att gå upp själv 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar